На вихідних Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки. Досі не працюють сайт і додаток, тому всі послуги проходять лише через каси вокзалів.
Однак голова правління АТ “Укрзалізниця” Олександр Перцовський в ефірі телемарафону розповів, коли варто очікувати відновлення роботи сервісів.
“Не хочу давати чіткої дати. Якщо люди планують подорожувати сьогодні, пропоную ще планувати приїзд до каси. А якщо подорож запланована на завтра чи далі – розраховуємо на те, що робота онлайн-сервісів вже буде відновлена”, – відповів Перцовський на запитання про те, коли відновиться онлайн-продаж квитків.
Він зауважив, що наразі на вокзалах працюють спеціальні фахівці, які керують чергою, забезпечать пріоритетні місця у черзі військовослужбовцям, пасажирам з дітьми та людям з інвалідністю.
“Ті, хто приїздять на вокзал і до відправлення поїзда не встигають купити квиток у касі, наш співробітник проводить безпосередньо до поїзда. Всі бригади проінструктовані і можуть на місці посадити пасажира і оформити квиток. Теж стосується невеличких населених пунктів, де каси на сьогодні не функціонують ми так само рекомендуємо цим пасажирам підходити безпосередньо до поїздів. Попри кібератаку, всі поїзди слідують за графіком. Потяги, які мали певні електронні системи переведені в резервний формат. Жоден поїзд не скасовано”, – розповів він.
У випадку, якщо пасажиру відмовляють у продажі квитка у потязі необхідно в першу чергу звернутися до начальника поїзда. Якщо це не допомогло, можна звернутись на гарячу лінію або в чати соціальних мереж, які моніторять 24/7.
The post В Укрзалізниці розповіли, коли відновлять роботу онлайн-сервісів first appeared on Портал Акцент.