У Запорізькій обласній державній адміністрації провели гарячу лінію, куди могли подзвонити жителі області й поскаржитися на наявні проблеми.
З якими запитами зверталися запоріжці, розповіли на сайті ЗОВА.
Так, жителька Запоріжжя пані Євгенія зателефонувала на гарячу лінія щодо непрацюючого ліфта в будинку, де проживає з пораненим чоловіком та малолітньою дитиною. Мешканець села Нижня Хортиця пан Анатолій поскаржився на незаконні дії сусіда: задимлення будинку, руйнування майна, гучну музику та постійні образи. У ЗОДА розповіли, що вирішили ці питання.
Пенсіонерка пані Людмила повідомила про припинення виплат на оренду житла, проблеми з ремонтом пошкодженого будинку та некоректні комунальні платежі. Ремонтні роботи тривають. Жінці проведено перерахунок платежів та виділено матеріальну допомогу у розмірі 30 тис. грн.
Військовослужбовець із Запоріжжя Юрій проходив реабілітацію після поранення й пересувався на милицях. Чоловік поскаржився, що через відсутність поручнів у під’їзді було важко долати сходи. Після його звернення встановили поручні на першому поверсі будинку.
На гарячу лінію звернулась і пані Наталія. Її доньці діагностували важке захворювання легень, тому дівчина була залежна від кисневого апарату. Через проблеми з електропостачанням жінка не могла з донькою самостійно евакуюватися з Запоріжжя. Родину евакуювали за кордон і надали необхідну допомогу.
Також цього тижня із запитом звернулася внутрішня переселенка з Петро-Михайлівки пані Алла, яка має інвалідність 2-ї групи. Її донька отримала перелом тазу, і сім’я потребує фінансової допомоги на лікування та транспортування хворої до лікарні. Внутрішня переселенка з Мелітопольського району пані Світлана – представниця прийомної сімʼї, яка планує стати патронатною. Жінка шукає будинок для подальшого проживання з дітьми.
The post У ЗОДА розповіли, на що скаржилися мешканці області під час гарячої лінії first appeared on Портал Акцент.