#громадськемісце «Розкудахталися у своєму курятнику»: чоловік купив квиток у жіноче купе потягу «Запоріжжя-Ясіня» #запоріжжя #zaporizhia

Днями Укрзалізниця втрапила в скандал через інцидент у потязі «Запоріжжя-Ясіня». Чоловік купив квиток у жіноче купе і почав грубити пасажиркам.

Про це повідомила Ольга Сергієнко. Також інцидент прокоментували в Укрзалізниці.

Так, минулого року Укрзалізниця запустила продаж квитків у так звані жіночі купе. Вони створені для того, аби жінкам було комфортно подорожувати і почувати себе в безпеці.

Однак 4 серпня у потязі «Запоріжжя-Ясіня» виник конфлікт між пасажирами. Чоловік купив квиток у жіноче купе, чому здивувалися пасажирки. Вони викликали провідницю, яка відповіла: «У нього квиток проданий. Розумієте, я ж його не привела сюди. А чого він не може їхати. З яких пір він не може їхати?».

Весь інцидент засняли на відео. На ньому також чутно й те, що як чоловік починає грубити жінкам.

“Я розумію, якби був вагон для блакитних, я б відмовився. Мало лі би вночі у своє братство посвятили. Розкудахталися у своєму курятнику”, — каже чоловік.

Також він порадив пасажиркам обміняти квиток і їхати іншим потягом. Мандрівника зі скандалом вивів начальник потяга через кілька зупинок. За словами очевидців події, це сталося після скарги на гарячу лінію.

«Укрзалізниця» відреагувала на ситуацію під постом жінки.

Застосунок «Укрзалізниці», де здійснюються продажі квитків до жіночих купе, видає чітке попередження, що це місця для жінок. У даному випадку пасажир свідомо проігнорував цю вимогу, а отже мав бути не допущений до перевезень у цьому вагоні. Такі випадки рідкісні, але трапляються як виключення. Задачею наших провідників у таких випадках є знайти альтернативне місце для чоловіка в іншому вагоні, коректність дій бригади наразі оцінюється внутрішнім розслідуванням, але вже зараз можемо констатувати, що за всіма протоколами ситуацію потрібно було вирішити до посадки, а не після. Жіночі купе створені для безпеки і комфорту жінок, і залізниця просить з повагою ставитися до наявних правил, — відповіли у компанії.

Підписуйтесь на Акцент в

ДЖЕРЕЛО