Що робити запоріжцям у разі перепадів напруги
У соцмережах часто можна побачити скарги запоріжців на те, що у них у квартирах “скаче” напруга.
У пресслужбі ПАТ “Запоріжжя обленерго” розповіли, якою має бути напруга в помешканні, і куди звертатися, якщо є відхилення від норми.
Стандартна номінальна напруга для мереж загальної призначеності дорівнює 230 В ±10% допустимого змінення, кажуть в “Запоріжжяобленерго”.
Тобто, за нормальних робочих умов допустимою в домівках наших споживачів є напруга від 207 В до 253 В. Цей діапазон вважається нормою.
Якщо раптом напруга у вашій оселі виходить за межі цього діапазону, алгоритм дій – наступний:
Крок 1. Зверніться до балансоутримувача вашого будинку – ОСББ чи керуючої компанії – із запитом на обстеження внутрішньобудинкових мереж. У переважній більшості випадків причина – саме в їх незадовільному стані. Якщо проблема в цьому – її мусить усунути балансоутримувач. Якщо із внутрішньобудинковими мережами все гаразд.
Крок 2. Направте письмову заяву на електронні скриньки kanc@zoe.com.ua або ikc@zoe.com.ua, зателефонуйте до кол-центру обленерго за номером 0-800-304-502 або відвідайте один з Центрів обслуговування споживачів та повідомте про проблему.
Крок 3. Протягом 15 робочих днів від отримання/ реєстрації вашого звернення до вас приїдуть фахівці для з’ясування причини можливих перепадів напруги.
Крок 4. Якщо незадовільна якість електроенергії (зависока/ занизька напруга) підтвердиться, проблему усунуть та нададуть компенсацію, яка нараховуватиметься від дня реєстрації звернення до дня усунення причини незадовільної якості електроенергії.
Для мешканців приватних будинків потрібно одразу починати з Кроку 2.
Раніше ми писали, яку пенсію отримують у Запоріжжі порівняно з іншими регіонами – інфографіка.