Новий iPhone 16e призначений для користувачів старих iPhone та Android-смартфонів. Про це йдеться у дослідженні сервісу SellCell.
Аналітики SellCell, який займається продажем та покупкою уживаних смартфонів, опитали 3,5 тисяч користувачів телефонів Apple на предмет їхнього ставлення до 16e. Здебільшого споживачів із США не вразила модель, проте його покупці пояснили популярність гаджета.
З опитування випливає, що 72,9 відсотка респондентів “злегка” або “взагалі не вражені” iPhone 16e. 63,3 відсотка користувачів порахували, що дешевша модель в лінійці iPhone знецінює бренд (16e коштує щонайменше 599 доларів).
При цьому користувачі, які вже придбали iPhone 16e, переважно задоволені своєю покупкою. Вони назвали причинами придбання девайсу відповідність бюджету — 72,3 відсотка, триваліший час автономної роботи — 67,4 відсотка, новий процесор — 36,2 відсотка, тривала підтримка поновленнями — 23,2 відсотка.
З цього автори опитування прийшли до висновку, що новий компромісний девайс не цікавить користувачів актуальних iPhone. Вони вважають, що Apple випустила смартфон для власників старих девайсів та користувачів Android-апаратів, які хочуть придбати iPhone.
Раніше автори Bloomberg розповіли, що iPhone 16e виявився успішнішим за попередника iPhone SE у продажу на 60 відсотків. Журналісти зазначили, що смартфон купують ті, хто давно не оновлював свій пристрій.
Сообщение Популярність найдешевшого iPhone пояснили появились сначала на Запорізькі Вісті.