SEO і контекстна реклама – чим відрізняються ці інструменти? Що краще для просування сайту?

SEO (пошукове просування) і контекстна реклама являються популярними засобами просування веб-сайтів в інтернеті. Вони дають змогу залучати потенційних клієнтів, перетворювати їх в покупці та отримувати прибуток. SEO – недорогий спосіб просування сайтів, з відстроченим і довготривалим результатом. Контекстна реклама – це реклама, яка швидко запускається, і відразу ж залучає потенційних покупців, ціна – значно дорожча за SEO.


Відмінності між SEO та контекстною рекламою

SEO-просування — комплексна робота над сайтом, щоб пошукові системи вважали його зручним, цікавим, популярним і видавали якнайвище в результатах пошуку. Без Пошукової оптимізації веб-ресурс може просто загубиться серед сотень та тисяч інших проектів тієї ж тематики, присутніх у мережі, користувачі просто не зможуть його знайти за допомогою пошукових систем. Чим вище позиції сайту, тим більше відвідувачів буде на нього переходити. Тому дуже важливо регулярно працювати над покращенням позицій сайту та не зупинятися при виході в топ, інакше вас можуть витіснити конкуренти.

SEO-просування необхідне для того, щоб сайт мав:

  • цікавий та якісний контент;
  • швидке завантаження;
  • зручний інтерфейс;
  • правильне семантичне ядро;
  • правильно налаштована розмітка для пошукових систем;
  • багато зовнішніх посилань з інших веб-ресурсів.

Контекстна реклама — це розміщення об’яв у різних рекламних системах. Наприклад, оголошення в пошуку, реклама в роликах на YouTube, банери на тематичних сайтах та інше. Потрібно вибрати місце для реклами, формат оголошення, створити для нього контент, вибрати посилання, за яким переходитиме користувач, а також вибрати, де, коли і кому показуватиметься ця реклама.

Щоб створювати контекстні оголошення з максимальною конверсією, потрібно:

  • Визначитися з цільовою аудиторією – це необхідно для створення відповідних текстів та зображення, а також налаштовувати націлення.
  • Якісний сайт – зрозумілий, зручний і швидкий, з нормальною розміткою, щоб оголошення при пошуку виглядали як структуровані блоки з описом суті сторінки.
  • Пікселі соцмереж на сайті – потрібні для того, щоб наздоганяти користувачів ретаргетингом у соцмережах Facebook, Instagram та ВКонтакті.

Коли буде результат від SEO і контексту

Пошукове просування сайту дає відкладений результат. Перші потенційні клієнти прийдуть щонайменше після кількох місяців роботи. Однак, навіть при повній зупинці всіх робіт з SEO, цей результат збережеться, його позиції в ТОП видачі пошукових систем будуть ще 2-3 місяці.

Контекст працює, поки запущено рекламні кампанії (поки є бюджет). Потенційні клієнти (ліди) почнуть приходити практично відразу, необхідно лише покрутити оголошення на старті та залишити найефективніші. Але потік припиниться, коли на балансі буде нуль. Для найкращого результату рекомендується комбінувати обидва інструмента.

ДЖЕРЕЛО