За останній тиждень мешканці Запоріжжя понад 4 тисяч разів зверталися до аварійної служби “15-80”

За останній тиждень мешканці Запоріжжя понад 4 тисяч разів зверталися до аварійної служби "15-80"

За останній тиждень з 18 по 25 листопада диспетчери служби 15–80 отримали 4591 заявку через портал та електрону пошту

Така інформація про електронні заявки міститься на офіційному сайті контакту служби 15-80, передає 061.

Якщо говорити по районах, то найбільше заявок традиційно надходить із центру міста, а саме з Вознесенівського, Дніпровського та Олександрівського районів міста. Найменше заявок отримано з Хортицького та Шевченківського районів.

За статистикою, найчастіше звернення стосуються незадовільного стану інженерних мереж та відсутністю чи проблемами з опаленням – 2409, проблем з електрикою –784, відсутністю водопостачання – 353, непрацюючими ліфтами – 322, проблемами з житловим фондом -276,інші питання ЖКГ– 151.

За добу жителі Запоріжжя майже 500 разів зверталися до аварійної служби “15-80”.

Крім цього, у системі навіть було зареєстровано 49 подяк і 48 скарг за роботу комунальників.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, що у Запорізькій області знеструмило понад 6 тисяч осель через обстріли.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram, щоб не пропустити важливі новини міста та області.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

ДЖЕРЕЛО