Електричний хот-хетч Renault 5 Turbo 3E надійде в автосалони в 2027 році, всього буде випущено 1980 екземплярів. Прийом замовлень розпочнеться найближчими тижнями, повідомили у прес-службі компанії та поділилися новими подробицями про новинку.
Ретро-футуристичний Renault 5 Turbo 3E стане сучасним наступником культових 5 Turbo та Turbo 2 з 1980-х. У компанії заявили, що відносять модель до нового класу “міні-суперкар”. Його розробляли разом із фахівцями Alpine.
Електрокар отримав двомоторну силову установку сумарною потужністю 540 л.с., задній задній, причому кожен двигун відповідає за своє колесо. Вона дозволяє 1450-кілограмовому суперкару прискорюватися з нуля до сотні швидше, ніж за 3,5 секунди. Швидкість обмежена на позначці 270 км/год. Максимальний момент, що крутить, в 4800 Нм дозволяє досягти ефекту, який нагадує розкручування турбіни в спортивних машинах минулого, але без турболага. Передбачено спеціальний «дрифт-режим» і кнопку на кермі, що забезпечує збільшення віддачі силової установки.
- Читайте також: Глава Renault не думав про повернення компанії до Росії, але не виключає такої можливості
Дальність ходу за циклом WLTP з акумулятором ємністю 70 кВтг оцінюється лише на рівні 400 км. 800-вольтова архітектура дозволяє за 15 хвилин збільшити заряд акумулятора від 15 до 80%. Як зазначили у компанії, Renault 5 Turbo 3E має довжину міського автомобіля при ширині суперкара. Довжина автомобіля становить 4,08 метра, ширина – 2,03 м, висота – 1,38 м, а колісна база – 2,57 м. Кліренс дорівнює 118 мм.
Інтер’єр Renault 5 Turbo 3E виконаний у спортивному стилі з ковшеподібними сидіннями та шеститочковими ременями безпеки, карбоновими елементами, обробкою з алькантари та ручним гальмом у ралійному стилі, а також двома екранами та мультимедіа з сервісами Google. Покупцям обіцяні можливості заводської кастомізації лівреї з вибором класичних забарвлень, які мали культові автомобілі минулого.
Сообщение Спорткар Renault у стилі моделі з 80-х стане серійним у 2027 році появились сначала на Запорізькі Вісті.